Tüm Haberler
Yürüyüşümüz Devam Ediyor
02.11.2017

Günler, haftalar, aylar su gibi akıp geçiyor. HAYDER, bu hızla akan hayatın içerisinde sizlerin desteğiyle mağdur ve mazlum coğrafyalarda iz bırakmaya, köprüler kurmaya devam ediyor. Aslında bu yoğun tempo içerisinde günler nasıl geçiyor biz de anlayamıyoruz. Her şeye rağmen bizi mutlu eden, bir nebze olsun ümmet coğrafyasında tebessüme vesile olabilmek ve insanlık adına umudun artmasına katkı sağlamak.

İslâm Âlemi maalesef özellikle Ortadoğu’da asrın en büyük imtihanını veriyor. Siyasi olarak bölgeyi karıştırmak isteyen dış mihraklar ve onların içerideki işbirlikçileri hain planlarıyla Müslümanı, Müslümana kırdırmanın hesabını yapıyor. Allah (CelleCelâlühü) fırsat vermesin. Ülkemizi yöneten büyüklerimize Allah (CelleCelâlühü) yardım eylesin. Çünkü akan kan Müslümanın kanı, dökülen gözyaşı Müslümanın gözyaşı, parçalanan ve dağılan yuvalar da Müslümanın yuvası.

Suriye için Büyük Kış Yardımı kampanyamız tüm hızıyla devam ediyor. İlk yardımlar bölgeye ulaştırıldı. Kış gelmeden kardeşlerimizi unutmadığımızı gösterelim. Nakdi yardımların yanında bölgedeki mağdur ve mazlum kardeşlerimiz için ayni bağışta (kışlık giyecek, battaniye, yatak, gıda vs.) kabul ediyoruz.

Derneğimizin yardım çalışmaları sürekli olarak devam ediyor. HAYDER aşevimizde 2500 kişilik yemek dağıtımı devam ediyor. Kurslara ve yurtlara yemek dağıtımı  yanında ekmek ve kahvaltılık vermek için çalışmalarımız devam ediyor. Siz de destek olabilirsiniz. Her ay düzenli olarak 700 aileye kumanya yardımımız devam ediyor. 10 ay boyunca 300 talebeye burs yardımı yapıyoruz. Yetim yavrularımızın aile hesaplarına nakdi desteğimiz devam ediyor. Yurt dışında iki medresemizin maddi tüm masrafları derneğimiz tarafından karşılanıyor. Burkina Faso’da Belle beldesinde yeni yapılan medresenin de tüm masraflarını karşılıyoruz. Bu sene Afrika’da açtırmış olduğumuz su kuyularını 100 kuyuya çıkartacağımızı söylemiştik. Hedeflerimizi tutturmaya az kaldı inşaAllah.

Arakan’ı unutmadık proje çalışmalarımız bitti. İlk etapta 250 çadır, sonrasında 1000 çadıra kadar kardeşlerimizin barınması ve iaşelerinin karşılanması için çalışmalarımız devam ediyor. Bu da yaklaşık 10 bin kardeşimize sahip çıkmak anlamına geliyor. Allah  (CelleCelâlühü) yardımcıları olsun.

Hep üzerimizde hissettiğimiz dualarınızı eksik etmeyiniz ve Allah’a (CelleCelâlühü) emanet olunuz.

| HAYDER Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet KAYA

Lalegül Dergisi, Yesevi Yolu, Aralık Ayı

Paylaş
SON EKLENEN Yesevi Yolu HABERLERİ
  • Suriye için de Büyük Kış Yardımı kampanyasını başlattık. Bu konuda da her türlü desteğinizi bekliyoruz. Bu yardımlar ayni bağış şeklinde de olabilir. Kışlık giyecekler, battaniye, soba, yer yatağı ve gıda ürünleri en önemli ihtiyaçlar.
  • Arakan’da başlayan insanlık dışı soykırım,vahşet ve saldırılar Kurban Bayramı öncesinde içimizi yaraladı. Biz de Arakan için ciddi bir yardım kampanyası başlattık. Bangladeş üzerinden sınırda ki 300 binin üzerindeki kardeşlerimize yardım götüreceğiz.
  • Yeni hizmetlerle, yeni faaliyetlerle, doğru adreslerde sizlerin karşısına çıkmak istiyoruz. İslâm Coğrafyasında daha çok mağdura ve mazluma ulaşmak en büyük gayemiz.
  • Bu sene de üç kıtada, ondan fazla ülkede sizlerin vekâletiyle kurban kesecek olmanın, yüz binlerce mağdurun ve mazlumun yüzünde tebessüme vesile olabilecek olmanın heyecanı içerisindeyiz.
  • HAYDER, Onursal Başkanımız Ahmet Mahmut Ünlü'nün ve siz değerli bağışçılarımızın destekleriyle bu Ramazan'da 5.000 aileye kumanya, yüzlerce talebeye fitre ve zekat dağıttı.
  • Su olmayınca hayat olmuyor, temizlik olmuyor, ibadet olmuyor. Biz de yine sizin desteklerinizle 2017 yılı için 100 yeni su kuyusu açarak bölge halkının ihtiyacını karşılamayı hedefliyoruz.
SON HABERLER
  • HAYDER'den İlim Talebelerine Burs Desteği!
    Hoca Ahmet Yesevi Derneği, hafızlık talebelerine, ihtisas yapan hocaefendilere, üniversite ve ilahiyat okuyan öğrencilere burs desteği sağlıyor.
  • HAYDER, Doğu Türkistanlı Müslümanlara Sahip Çıkıyor!
    Çin Halk Cumhuriyeti tarafından, türlü işkencelere maruz kalarak zorlu yaşam koşulları altında hayata tutunmaya çalışan Doğu Türkistan Müslümanları yardım bekliyor.
  • HAYDER Aşevi, Yeni Eğitim Öğretim Sezonuna Hazırlıklarını Tamamladı
    HAYDER Aşevi, 2018-2019 yeni eğitim öğretim yılı için hız kesmeden çalışmalarına başladı. Kur'an kursunda okuyan talebeler, üniversitede eğitim gören öğrenciler ve diğer eğitim kurumlarında ilim tahsil eden kardeşlerimiz için sezonun ilk hazırlıkları tamamlandı.
  • Afrika'ya Elini Uzat
    Eğitimsizlik, açlık, kuraklık ve susuzluk gibi başlıca problemlerle uğraşan Afrika kıtasının umudu ve neşesi olmaya hazırlanıyoruz.
  • Kurbanlarınız İhtiyaç Sahiplerine Ulaştırıldı
    Hoca Ahmet Yesevi Derneği, "Bir Hisse Ortak Ol" sloganıyla çıktığı, 2018 yılı Kurban organizasyonunda, Türkiye ile birlikte 3 kıtada, 13 ülkede 11.087 hisse ile 1.584 büyükbaş kurbanın kesimini bağışçılarının vekaletiyle gerçekleştirerek, bu yıl yine İslâm Coğrafyasında Ümmetin Umudu oldu.